Innovatiivinen universaali bisynteettinen (PAO+esterit) premium-moottoriöljy nykyaikaisiin diesel- ja bensiinimoottoreihin eurooppalaisissa ajoneuvoissa turboahtimella tai ilman.
Poikkeukselliset polttoainesäästöt saavutetaan alentuneen HTHS-viskositeetin ja optimaalisten kitkanestoominaisuuksien ansiosta;
Matalaviskositeettinen bisynteettinen pohja (PAO+esterit) ja tehokas lisäainepaketti takaavat tasaisen kylmäkäynnistyksen vaikeimmissa olosuhteissa vähentäen näin moottorin kulumistakäynnistäessä.
Erinomaisten puhdistus-hajotusominaisuuksien ja korkeimman lämpöhapettavan stabiilisuuden ansiosta se taistelee tehokkaasti kaikentyyppisiä kerrostumia vastaan ja pitää moottorin sekä turboahtimen erilliset osat puhtaina koko öljynvaihtojen välisen ajan.
Esteriöljykomponentit varmistavat erinomaiset kulumisenesto-ominaisuudet öljykalvon poikkeuksellisen kestävyyden ansiosta, mikä yhdistettynä erinomaiseen pumppauslaatuun pidentää merkittävästi moottorin käyttöikää jopa "Start-stop"-ajotiloissa.
Yhteensopiva kaikkien pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmien, DPF:n, TWC:n, EGR:n ja SCR:n kanssa käyttämällä Mid SAPS -teknologiaa.
Käytetään moottoreissa, joissa on pidennetyt öljynvaihtovälit (pitkä käyttöikä jopa 30 000 km), sekä tavallisissa moottoreissa.
Moderni lisäainepaketti yhdistettynä bisynteettiseen pohjaan säilyttää moottorin tehoparametrit koko öljynvaihtovälin ajan. Suunniteltu MERCEDES-BENZ-, FORD-, JAGUAR- ja LAND ROVER -henkilöautojen, kevyiden maastoajoneuvojen ja kevyiden kuorma-autojen diesel- ja bensiinimoottoreille, jotka asettavat lisävaatimuksia moottoriöljyille lueteltujen ja edeltävien eritelmien mukaisesti tai missä vaaditaan API SN ja ACEA C2/C3 suoritustaso tietyllä viskositeettiluokalla. Öljy ei sovellu käytettäväksi raskaissa kuorma-autoissa ja vastaavissa ajoneuvoissa!
Tuotteen koko pakattuna tai myyntipakkauksen koko on arviolta 225 x 278 x 120 mm.